• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Pal Fm Top 40 (Mart 2016) Albüm İndir



01 - Gökhan Türkmen ft. Aslı Demirer - Korkak
02 - Ferhat Göçer - Düştüm Ben Yollara
03 - Buray - Sen Sevdamısın
04 - Burcu Güneş - Yakın Mesafe
05 - Göksel - Gittiğinde
06 - İrem Derici - Dantel
07 - Ziynet Sali - Çeyrek Gönül
08 - Merve Özbey - Topsuz Tüfeksiz
09 - Fettah Can - Yalan Bu Dünya
10 - Hande Yener ft. Serdar Ortaç - İki Deli
11 - Gülşen - Dan Dan
12 - Berkay - Sen Varsın
13 - Gülben Ergen - Yıkıl Karşımdan
14 - Funda Arar - Gamsız
15 - Emre Kaya - Yapboz
16 - Mabel Matiz - Bir Hadise Var
17 - Aydilge - Kiralık Aşk (Sen Misin İlacım)
18 - Betül Demir - Sana N’olmuş
19 - Soner Sarıkabadayı - Taş
20 - Mustafa Ceceli - Sultanım
21 - Murat Dalkılıç - Leyla
22 - Fikret Dedeoğlu - Haklısın
23 - Feridun Düzağaç - Biçare
24 - 27 & Birol Namoğlu (Gripin) - Muhtemel Aşk
25 - Mustafa Sandal - Ben Olsaydım
26 - Zeynep Dizdar - Son Bir Rica
27 - Aydın Kurtoğlu - Öptüm
28 - Demet Akalın - Çalkala
29 - Cem Belevi - Hayat Belirtisi
30 - Kenan Doğulu - Bir İleri İki Geri
31 - Aynur Aydın - Günah Sevap
32 - Gökçe - Tik Tak (Iko Iko)
33 - Simge - Miş Miş
34 - İdo Tatlıses - Marifet
35 - Ajda Pekkan - Yakarım Canını
36 - Edis - Olmamış Mı
37 - Sıla - Hediye
38 - Yeşim Salkım - Unutursun Gönlüm (ft. Serdar Ayyıldız)
39 - Ayşe Hatun Önal - Şeytan Tüyü
40 - Demet Akalın ft. Berkay - 5 Yıl


0 yorum:

Yorum Gönder