• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Mizrap Tele Değince Düet Türküler Full Albüm indir 2016 320 Kbps



01 - Ali Asker ve Leyla Demir Düeti - Gülüm
02 - Onur Akın ve Serkan Çabuş Düeti - Yağmur Yüreklim
03 - Zafer Gündogdu ve Yeliz İlter Düeti - Cananım
04 - Feryal Öney ve Özgür Murat Düeti - Emir Dağının Dumanı
05 - Hüseyin Turan ve Erkan Aydar Düeti - Le Cane
06 - Erol Parlak ve Emine Tokail Düeti - Emir Dağı
07 - Cengiz Özkan ve Çağdaş Mahzuni Düeti - Çıktım Yücesine Seyran Eyledim
08 - Yudum ve Grup Öksüzler Düeti - Sağım Yalan Solum Yalan
09 - Hüseyin Uğurlu ve Sinan Özbey Düeti - Saçını Dökmüş Beline
10 - Seyfi Yerlikaya ve Cihan Dökmez Düeti - Sessizce Özlerim
11 - Yüksel Bahçeci ve Erdem Bütüner Düeti - Aklıma Gelmezdi
12 - Kenan Coşkun ve İsmail Kartal Düeti - Şu Gönlümün Sultanı Olsan
13 - Kenan Çallı ve Salman Şiringül Düeti - Sen Anla Beni
14 - Kenan Çallı ve Ali Özdemir Düeti - Yiğidim



0 yorum:

Yorum Gönder