• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Sevgililere Özel Şarkılar Albüm indir



Aslı Güngör – Söylenmemiş Sözler
Asya – Olmadı Yar
Aygün Kazımova – Ne Vaxtsa
Ben Bizi Ozledim – Nedim Zeper
Berksan – Su
Bora Duran – Sen De Gidersen
Ebru Elver – Aşk Arızalı Bende
Ferhat Göçer – Mehtabın Rengi
Gökhan Tepe – Ayrılık Hali
Gülden Mutlu – Unutamam Dedin
Murat Boz – Bize Kıyma
Neslihan – O Bilmiyor
Nilgül – Dualarım Seninle
Nilüfer – Bir Bilseydin
Niran Ünsal – Ağlamaya Hazır mısın
Nükhet Duru – Beni Affet
Özcan Deniz – Geçer
Rafet El Roman – Yanımda Kal
Roya – Gönder
Sedat Yeğin – İncir
Sefa Topsakal – Unut Gitsin
Simge – Vicdanın Affetsin
Toygar Işıklı – Korkuyorum
Yeliz – Son Perde
Yonca Lodi – Edebiyat

II

Ajda Pekkan – Boş Sokak
Ayla Dikmen – Anlamazdın
Aylin Urgal – Nerelerdeydin
Ayten Alpman – Ben Böyleyim
Ertan Anapa – Benim Bütün Dualarım Seninle
Esmeray – Unutama Beni
Fikret Kızılok – Bu Kalp Seni Unutur mu
Gökben – Yaşanılmaz Hep Rüyada
Gönül Yazar – Birgün Dönse Bana
Hümeyra – Sessiz Gemi
İlhan İrem – Anlasana
Juanito – Arkadaşımın Aşkısın
Kamuran Akkor – Aşk Eski Bir Yalan
Mehmet Taneri – Bir Zamanlar
Melike Demirağ – Arkadaş
Mina – Mevsim Bahar
Nil Burak – Yalnızım Ben
Nino De Murcia – Seni Beklerim Öptüğün Yerde
Salim Dündar – Kalbimi Kim Çalıyor
Seha Okuş – Hasretinle Yandı Gönlüm
Selçuk Ural – Kumsaldaki İzler
Sibel Egemen – Senin Vicdanın Yok mu
Tanju Okan – Kadınım
Timur Selçuk – Ayrılanlar İçin
Tülay – Büklüm Büklüm



https://userscloud.com/elbywfu5vomp

0 yorum:

Yorum Gönder