• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Zeki Müren - Sev Beni [1989] Full Albüm [320 Kbps] + indir


01. Zeki Müren - Sev Beni Beni.mp3
02. Zeki Müren - Eskimeyen Dost.mp3
03. Zeki Müren - Seni Nasil Sevdim.mp3
04. Zeki Müren - Şimdi Uzaklardasın.mp3
05. Zeki Müren - Akşam Olur Gizli Gizli.mp3
06. Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım.mp3
07. Zeki Müren - Aşkımız Eski Bir Roman.mp3
08. Zeki Müren - Mihrabım Diyerek.mp3
09. Zeki Müren - Bu Sensiz İlk Gecem.mp3
10. Zeki Müren - Aldığım Her Nefesin Birisi Senin.mp3
11. Zeki Müren - İçimdeki Büyük Aşkı.mp3
12. Zeki Müren - Sorma Arkadaşım.mp3
13. Zeki Müren - Köşeyi Dönüp De Gelmedim Sana.mp3
14. Zeki Müren - Yollarda Kaldı Gözüm.mp3
15. Zeki Müren - Dünya Yansa Yorganım Yok İçinde.mp3








**************


USERSCLOUD'A TAMAMEN ÜCRETSİZ ÜYE OLARAK YÜKSEK HIZDA İNDİRME YAPABİLİRSİNİZ. ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ



0 yorum:

Yorum Gönder