• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

TTNet Müzik En Çok İndirilenler Orjinal Top 40 Listesi 16 Ocak 2016 indir


1. Hande Yener – İki Deli (feat. Serdar Ortaç)
2. Mustafa Ceceli – Sultanım
3. Çağatay Ulusoy – Mutlu Sonsuz
4. 27 & Birol Namoğlu (Gripin) – Muhtemel Aşk
5. Volkan Konak – Aleni Aleni
6. Mabel Matiz – Bir Hadise Var
7. Sinan Akçıl – 1001 Gece
8. Koray Avcı – Sen
9. Burcu Güneş – Yakın Mesafe
10. Bengü – Kapıda Yalnızlık
11. Mehmet Erdem – Olur O Zaman
12. İdo Tatlıses – Marifet
13. Gökhan Türkmen feat. Aslı Demirer – Korkak
14. Gülben Ergen ft. Bora Duran – Kalbimi Koydum
15. Yasin Keleş ft Tan Taşçı – Paşa Paşa
16. Ziynet Sali – Dağınık Yatak
17. Koray Avcı – Gittin Gideli ( Akustik )
18. Gökhan Özen – Korkak
19. Demet Akalın – Çalkala
20. Göksel – Gittiğinde
21. Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz – Düştüm Ben Yollara
22. Oktay Gürtürk – Aşk Çiçeğim
23. Murat Boz – A Be Kaynana
24. Fettah Can – Yalan Bu Dünya
25. Buray – Sen Sevdamısın
26. İrem Derici – Aşk Eşittir Biz
27. Mümin Sarıkaya – Ben Yoruldum Hayat
28. Gökhan Özen – Mis
29. Simge – Miş Miş
30. Ayla Çelik – Aşk Şarkıları (Erhan Bayrak Versiyon)
31. Merve Özbey – Topsuz Tüfeksiz
32. Selim Gülgören – Zaafımsın
33. Güliz Ayla – Bahsetmem Lazım
34. Koray Avcı – Hasret
35. Emrah Karaduman – Kırk Yılda Bir Gibisin (feat. Murat Dalkılıç )
36. Gülşen – Dan Dan
37. Emre Kaya – Yapboz
38. Gülşen – Bangır Bangır
39. Fikret Dedeoğlu – Haklısın
40. Inna – Yalla




0 yorum:

Yorum Gönder