• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Pal FM Orjinal Top 40 Listesi Aralık 2015 İndir


1. Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz - Düştüm Ben Yollara
2. Mabel Matiz - Bir Hadise Var
3. Gülşen - Dan Dan
4. Emre Kaya - Yapboz
5. Ziynet Sali - Dağınık Yatak
6. Betül Demir - Sana N'olmuş
7. Göksel - Gittiğinde
8. Buray - İstersen
9. Aydilge - Kiralık Aşk (Sen misin İlacım)
10. Berkay - Sen Varsın
11. Aynur Aydın - Günah Sevap
12. Mustafa Sandal - Ben Olsaydım
13. Gökhan Türkmen feat. Aslı Demirer - Korkak
14. Funda Arar - Bağışla
15. Gökçe - Tik Tak (Iko Iko)
16. Burcu Güneş - Yakın Mesafe
17. Cem Belevi - Sor
18. Feridun Düzağaç - Biçare
19. Hande Yener - Hani Bana
20. İrem Derici - Aşk Eşittir Biz
21. Ajda Pekkan - Yakarım Canını
22. Aydın Kurtoğlu - Öptüm
23. Emrah Karaduman - Kırk Yılda Bir Gibisin (feat. Murat Dalkılıç )
24. Fikret Dedeoğlu - Haklısın
25. Hadise - Yaz Günü
26. Yeşim Salkım - Unutursun Gönlüm (feat. Serdar Ayyıldız)
27. Kenan Doğulu - Bir İleri İki Geri
28. Mustafa Ceceli - Sultanım
29. Simge - Miş Miş
30. Hande Yener - İki Deli (feat. Serdar Ortaç)
31. Edis - Olmamış Mı
32. Kaan Tangöze - Bekle Dedi Gitti
33. Sıla - Hediye
34. Röya - Kesin Bilgi (feat. Ozan Çolakoğlu)
35. Ece Seçkin - Aman Aman
36. Demet Akalın - Çalkala
37. Bengü - Kapıda Yalnızlık
38. Gülben Ergen - Yıkıl Karşımdan
39. Merve Özbey - Topsuz Tüfeksiz
40. Fettah Can - Yalan Bu Dünya



https://userscloud.com/31sq1sa1y04z



0 yorum:

Yorum Gönder