• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Diyarbakırlı Celal Güzelses - Taş Plak Yılları Full Albüm indir 2016



01. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Diyarbekir Hüzzam Mayesi.mp3
02. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Suya Gider.mp3
03. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Ensemi Duman Almış.mp3
04. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Kaleden Kaleye.mp3
05. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Meclisinde Nail Oldum.mp3
06. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Kara Gözler.mp3
07. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Düş Müdür Hayal Midir.mp3
08. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Karşımda Durdun Yeter.mp3
09. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Leylim Leylim.mp3
10. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Karşıki Dağlar.mp3
11. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Silmedin Gözyaşını.mp3
12. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Su İçtim Yudum Yudum.mp3
13. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Kalemi Kasta Koydum.mp3
14. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Sürme Beni.mp3
15. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Ben Şehid-i Badeyim.mp3
16. Diyarbakırlı Celal Güzelses - Bende Yetim.mp3





0 yorum:

Yorum Gönder