• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

TTnet Müzik Top 100 Listesi Aralık 2015 İndir


01. Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz – Düştüm Ben Yollara
02. Göksel – Gittiğinde
03. Demet Akalın – Çalkala
04. Gülben Ergen ft. Bora Duran – Kalbimi Koydum
05. Berkay – Sen Varsın
06. Kenan Doğulu – Bir İleri İki Geri
07. Hande Yener – Hani Bana
08. Gülşen – Dan Dan
09. Güliz Ayla – Bahsetmem Lazım
10. Gökhan Özen – Mis
11. Teoman – Kum Saati
12. Burcu Güneş – Yakın Mesafe
13. Mustafa Sandal – Ben Olsaydım
14. Buray – İstersen
15. Bahadır Tatlıöz – Mahşer
16. İrem Derici – Aşk Eşittir Biz
17. Gokhan Keser – Söylesem Ayıp Olur
18. Hadise – Yaz Günü
19. Ersay Üner – Yürüdüm
20. Mustafa Ceceli – Islak İmza
21. maNga – Kendi Yolundan Şaşma
22. Özgün – Şimdi Burada Olsan
23. Sıla – Hediye
24. Funda Arar – Bağışla
25. Majeste – Aşk Olalım
26. Yalın – Benimki
27. Serdar Ortaç – Dedin Yok
28. Özdemir Erdoğan – Sevdim Seni Bir Kere
29. Betül Demir – Sana N’olmuş
30. Hüsnü Arkan – Kırık Hava
31. Can Bonomo – Dem
32. Ziynet Sali – Dağınık Yatak
23. Doğuş – Beyazı Kırmızıya Vurun
24. Mabel Matiz – Bir Hadise Var
25. Yeşim Salkım – Unutursun Gönlüm
26. İrfan Özata – Emir Büyük Yerden
27. Yasin Keleş ft Tan Taşçı – Paşa Paşa
28. Emre Kaya – Yapboz
29. Merve Özbey – Yaş Hikayesi
30. Seçil Akın – Mola
31. Levent Dörter – Hadi
32. Atiye – Abrakadabra
33. Aydilge – Kiralık Aşk (Sen misin İlacım)
34. Gökhan Türkmen feat. Aslı Demirer – Korkak
35. Şerafettin Çaylı – Adımızı Yan Yana Yazalım
36. Nazan Öncel – Aşkitom
37. Shadow Child & Ben Pearce – Nothing Ever Hurts (Ft. Laurel)
38. Burak Kut – Olduğu Kadar, Olmadığı Kader
39. Aylin Coşkun – Akrep iğnesi
40. Ajda Pekkan – Yakarım Canını
41. Cansu – Kalbim Kefil
42. Semiramis Pekkan – Dert Ortağım
43. Edis – Olmamış Mı
44. Yüzyüzeyken Konuşuruz – Ellilik Banknotlar
45. Gökçe – Tik Tak 
46. Müzeyyen Senar – Ada Sahilleri
47. Ensaime – No me contesta 
48. Nil Özalp – Final
49. LoL Deejays vs Minelli & FYI – Portilla de Bobo
50. Gizem Berk ft. Cem Adrian – Beni Kalbinden Çıkarma
51. Nükhet Duru – Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler
52. Çağrı Oyguç – Aynadaki Sen
53. Tarık – Hüzün Mevsimi
54. Ceyl’an Ertem – Mapushane İçinde
55. Cem Başak – Bıraktım Denize
56. Kaan Tangöze – Bekle Dedi Gitti
57. Kate Linn – Ring My Bell
58. Cem Karaca – Tamirci Çırağı
59. Barış Güney – Farımaz
60. Duman – Öyle Dertli
61. Gizli Özne – Aklımdaki Kimseler
62. Seksendört – Acemiler
63. Anarres – Sokaklardan
64. Volkan Gidiş – Gecelerden Sor Beni
65. Müslüm Gürses – Bu Ayrılık Neden Oldu
66. Melike Demirağ – Yeter Artık
67. Manevra – Aramızda
68. Ezginin Günlüğü – İnsan Sever Bir Kere
69. Mert Aydın feat. Beran – Başka Biri
70. Taner Çetin Ft. EGE – Şeytan Sev Diyor
71. Müge Zümrütbel – Sevgili
72. Ferhat Köse – Nazlanma
73. Ragga Oktay – Yeniden
74. Nazlı – Aşk Bile
75. Çelik – Benimki De Kalp
76. Koray Çapanoğlu – Gölge (Hit Version)
77. Ahmet Toprak Eğrikaya – Ölmem Aşktan
78. Hazal – Sayende
79. Şeyda Aydın – Usta
80. Göknur – Gözün Aydın
81. Fatih Erkoç – Sensiz Olamam
82. Zvezda – Külahıma Anlat
83. İdil Ağaoğlu – Self Control
84. Mediha Demirkıran – Huysuz Ve Tatlı Kadın
85. Onay Şahin Ft. Şevval Sam – Yüreğumun Yarasi
86. Sevtuğ – Ben Seni Sevmeyi Sevdim
87. Sinan Akçıl – Ayıp Yani
88. Soner Sarıkabadayı & Ozan Çolakoğlu – Unuttun Mu Beni
89. Gülşen – Bir Fırt Çek
90. Nilüfer – Nokta
91. Eşref Vakti – İlk Göz Ağrım
92. Şeyda Aydın – Usta
93. Cem Başak – Sen Bana Bakma
94. Gurur Bela – Şimal
95. Oğuz Berkay Fidan – Beni Ellerden Sayma
96. Gülçin Ergül – Bir Tanecik Aşkım
97. Işın Karaca – Yalan Dünya
98. Gülben Ergen – Yıkıl Kars¸ımdan
99. İdo Tatlıses – Kaç Kere
100. Bengü – İkinci Hal (Barış Özesener Versiyon)



https://userscloud.com/go/2cnhxryqqllp/

https://userscloud.com/k2nbsnkab2x8

0 yorum:

Yorum Gönder