• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

TTnet En Çok Dinlenen Top 40 Listesi Kasım 2015 Full Albüm indir



01. Gülben Ergen ft. Bora Duran - Kalbimi Koydum
02. İrem Derici - Aşk Eşittir Biz
03. Gülben Ergen - Yıkıl Kars¸ımdan
04. Koray Avcı - Sen
05. Güliz Ayla - Bahsetmem Lazım
06. Buray - Sen Sevda Mısın
07. Beyza Durmaz - Olan Var Olmayan Var
08. Gülben Ergen - Kusura Bakma
09. Gülben Ergen feat Oğuzhan Koç - Aşkla Aynı Değil
10. Gülben Ergen ft. İzel & Ercan - Özledim
11. Merve Özbey - Yaş Hikayesi
12. Buray - İstersen
13. Gülben Ergen - Panda
14. Gülben Ergen - Gec¸mis¸le Bir Derdim Yok
15. Gülben Ergen - Sana Bıraktım
16. Gülben Ergen - Seninle Olmak Var Ya
17. Gülben Ergen - Yaklas¸ Yaklas¸
18. Gülben Ergen - Bugu¨nu¨n Sevdalısı
19. Gülben Ergen - O¨zelimsin
20. Gülben Ergen - Pervane
21. Gülben Ergen - As¸k mı Para mı
22. Mustafa Sandal - Ben Olsaydım
23. Demet Akalın - Çalkala
24. Ziynet Sali - Dağınık Yatak
25. Gökhan Özen - Korkak
26. Gülşen - Dan Dan
27. Buray Gitmem Gerek
28. Gökhan Özen - Mis
29. Emrah Karaduman ft. Murat Dalkılıç - Kırk Yılda Bir Gibisin
30. Emre Kaya - Yapboz
31. Berkay - Sen Varsın
32. Hande Yener - Hani Bana
33. Cem Belevi - Sor
34. Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz
35. Koray Avcı - Gittin Gideli (Akustik)
36. Hüsnü Arkan - Kırık Hava
37. Hüsnü Arkan - Gönül Yarası
38. Mabel Matiz - Sarışın
39. Buray - Kimsenin Suçu Yok
40. Simge - Miş Miş



https://userscloud.com/go/2cnhxryqqllp/



ALTERNATİF - 1



ALTERNATİF - 2








**************


USERSCLOUD'A TAMAMEN ÜCRETSİZ ÜYE OLARAK YÜKSEK HIZDA İNDİRME YAPABİLİRSİNİZ. ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Albüm arşivine Ulaşmak için :

https://userscloud.com/go/2cnhxryqqllp/





0 yorum:

Yorum Gönder