• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Kasım Ayı En Çok Dinlenen Türkçe Hit Şarkılar (2015) İndir


01 - Simge - Miş Miş
02 - Özgün - Bu Kalp Durmaz (ft. Emrah Karaduman)
03 - Mustafa Ceceli - Gül Rengi
04 - Ferhat Göçer - Yıllarım Gitti
05 - Gülşen - Dan Dan
06 - Hadise - Yaz Günü
07 - Mustafa Sandal - Ben Olsaydım
08 - Kenan Doğulu - Aşk ile Yap (Club Mix)
09 - Soner Sarıkabadayı - Unuttun Mu Beni
10 - Serdar Ortaç - Nankör
11 - Ece Seçkin - Aman Aman
12 - İrem Derici - Nerden Bilecekmiş
13 - Mustafa Sandal - Kadere Bak
14 - Serdar Ortaç - Balım
15 - Edis - Olmamış Mı
16 - Merve Özbey - Yaş Hikayesi
17 - Buray - İstersen
18 - Nazan Öncel - Aşkitom
19 - Betül Demir - Sana N'olmuş
20 - Gökhan Özen - Mis
21 - Serdar Ortaç - Konuş Yüzüme (Çek Elini Kalbimden)
22 - Ziynet Sali - Mevsimsizim
23 - Demet Akalın - Ders Olsun
24 - Demet Akalın - Gölge
25 - Ajda Pekkan - Yakarım Canını
26 - Gülben Ergen ft. Oğuzhan Koç - Aşkla Aynı Değil
27 - Mustafa Ceceli - İlle De Aşk
28 - Hande Yener - Hani Bana
29 - Göksel - Denize Bıraksam
30 - Fettah Can - Delirme
31 - Hande Yener - Kışkışşş
32 - Funda Arar - Yediverenim
33 - Funda Arar - Bağışla
34 - Beyza Durmaz - Olan Var Olmayan Var
35 - Sinan Akçıl - Ayıp Yani
36 - Gülşen - Bir Fırt Çek
37 - Teoman - N'apim Tabiatım Böyle
38 - Ferhat Göçer - Düştüm Ben Yollara (ft. Volga Tamöz)
39 - Mabel Matiz - Sarışın
40 - Emre Kaya - Yapboz



https://userscloud.com/go/2cnhxryqqllp/















**************


USERSCLOUD'A TAMAMEN ÜCRETSİZ ÜYE OLARAK YÜKSEK HIZDA İNDİRME YAPABİLİRSİNİZ. ÜYE OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Albüm arşivine Ulaşmak için :

https://userscloud.com/go/2cnhxryqqllp/





0 yorum:

Yorum Gönder