• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

2015 Yılının En Popüler Şarkıları (2015) Özel Albüm indir


1. Göksel – Gittiğinde
2. Bengü – Kapıda Yalnızlık
3. Hande Yener – İki Deli (feat. Serdar Ortaç)
4. Yankı Alper – Sahi
5. Demet Akalın – Çalkala
6. Ferhat Göçer feat. Volga Tamöz – Düştüm Ben Yollara
7. Berkay – Sen Varsın
8. Gülben Ergen ft. Bora Duran – Kalbimi Koydum
9. Can Bonomo – Hikayem Bitmedi
10. Gülşen – Dan Dan
11. Merve Özbey – Yaş Hikayesi
12. Teoman – Kum Saati
13. Güliz Ayla – Bahsetmem Lazım
14. Hadise – Yaz Günü
15. Kenan Doğulu – Bir İleri İki Geri
16. İrem Derici – Aşk Eşittir Biz
17. Gökhan Özen – Mis
18. Özgün – Şimdi Burada Olsan
19. Sıla – Hediye
20. Yasin Keleş ft Tan Taşçı – Paşa Paşa
21. Emre Kaya – Yapboz
22. Gökhan Keser – Söylesem Ayıp Olur
23. İlker Özdemir -Yağmurlar (feat. Zerrin Özer)
24. Beyza Durmaz – Olan Var Olmayan Var
25. Burak Kut – Olduğu Kadar, Olmadı Kader
26. Buray – İstersen
27. Fikret Dedeoğlu – Haklısın
28. Mustafa Ceceli – Sultanım
29. Bahadır Tatlıöz – Mahşer
30. Mustafa Sandal – Ben Olsaydım
31. Mabel Matiz – Bir Hadise Var
32. Ebru Gündeş – Aynı Aşklar
33. Yalın – Benimki
34. Ziynet Sali – Dağınık Yatak
35. Gökçe – Tik Tak (Iko Iko)
36. Aynur Aydın – Günah Sevap
37. Nil Özalp – Final
38. Doğuş – Beyazı Kırmızıya Vurun
39. Cem Belevi – Sor
40. Edis – Olmamış Mı
41. Aydilge – Kiralık Aşk (Sen misin İlacım)
42. Funda Arar – Bağışla
43. Gökhan Tepe – Günahın Bende
44. Aydın Kurtoğlu – Öptüm
45. Kaan Tangöze – Bekle Dedi Gitti
46. İrfan Özata – Emir Büyük Yerden
47. Oktay Gürtürk – Aşk Çiçeğim
48. Soner Sarıkabadayı – Unuttun Mu Beni
49. Müge Zümrütbel – Sevgili
50. Emir – Yaylı Yatak


(İNDİRMEK İSTEDİĞİNİZ SİTENİN LOGOSUNUN ÜZERİNE TIKLAYINIZ)



https://userscloud.com/v6655b10cjae

0 yorum:

Yorum Gönder