• Cougar

    Tarkan - Ahde Vefa

  • Lions

    Sıla - Mürekkep

  • Snowalker

    Serdar Ortac - Gıybet

  • Howling

    Hande Yener- Hepsi Hit

  • Sunbathing

    Ilyas Yalcintas - Icimdeki Duman

Çeşitli Sanatçılar – Mehtaplı Geceler (2015) Full Albüm indir


01.Müzeyyen Senar – Mehtaplı Gecelerde
02.Zeki Müren – Seni Ben Unutmak İstemedim Ki
03.Emel Sayın – Bak Yeşil Yeşil
04.Yaşar Özel – Geçmesin Günümüz
05.Mediha Demirkıran – Sevemez Kimse Seni
06.İsmet Nedim – Benimde Canım Var
07.Ziya Taşkent – Arım Balım Peteğim
08.Mustafa Sağyaşar – Her Mevsim İçimden Gelir Geçersin
09.Gönül Yazar – Unut Beni
10.Necdet Tokatlıoğlu – Bu Kadar Yürekten Çağırma Beni
11.Nesrin Sipahi – Gözleri Aşka Gülen
12.Sevim Çağlayan – Ahımı Hicranımı
13.Muazzez Abacı – Ömrümüzün Son Demi
14.Sevim Tuna – Sus Sus Sevgilim


0 yorum:

Yorum Gönder